Zásady Ochrany Osobních Údajů - Radioservis Casino

Na této stránce najdete kompletní informace o tom, jak Radioservis Casino zpracovává vaše osobní údaje v souladu s platnou legislativou České republiky a nařízením GDPR. Dozvíte se detailní informace o účelech zpracování, právních základech, době uložení dat a vašich právech jako subjektu údajů.

Získáte přehled o všech procesech zpracování osobních údajů, které probíhají v rámci poskytování casino služeb, včetně registrace, ověření totožnosti, platebních transakcí a komunikace se zákaznickou podporou. Současně vám poskytujeme nástroje pro uplatnění vašich práv a kontakty pro řešení dotazů či stížností.

Co Zde Najdete?

Tato stránka obsahuje souhrn všech relevantních informací týkajících se ochrany vašich osobních údajů při používání služeb Radioservis Casino. Najdete zde nejen právní základy zpracování, ale také praktické návody pro uplatnění vašich práv podle aktuální legislativy.

Všechny informace jsou prezentovány v srozumitelné formě s možností přímého kontaktu našeho pověřence pro ochranu osobních údajů. Stránka je pravidelně aktualizována v souladu se změnami legislativy a našich interních procesů.

Informace o Zpracování Osobních Údajů

Radioservis Casino zpracovává osobní údaje v několika klíčových oblastech své činnosti. Každá oblast má specifické právní základy, účely zpracování a dobu uchovávání údajů podle platných zákonů a regulačních požadavků.

Casino Platforma a Herní Účty

Zpracování údajů při registraci, správě herního účtu, ověření totožnosti podle AML/KYC postupů a poskytování casino služeb. Zahrnuje základní identifikační údaje, kontaktní informace a dokumenty pro verifikaci podle regulačních požadavků.

Platební Transakce

Zpracování údajů souvisejících s vklady, výběry a dalšími finančními transakcemi. Data jsou zpracovávána pro účely bezpečnosti plateb, prevence podvodů a splnění zákonných povinností týkajících se finančních služeb.

Zákaznická Podpora

Komunikace prostřednictvím live chatu, e-mailu, telefonu a dalších kanálů zákaznické podpory. Zpracování zahrnuje obsah komunikace, časové údaje a technické informace pro poskytování kvalitní podpory a řešení reklamací.

Marketing a Komunikace

Zasílání informací o bonusech, akcích a novinkách na základě uděleného souhlasu. Zpracování zahrnuje kontaktní údaje a preference komunikace s možností kdykoliv odvolat souhlas nebo upravit nastavení.

Cookies a Sledovací Technologie

Použití cookies, pixelů a podobných technologií pro analýzu návštěvnosti, personalizaci obsahu a zlepšování uživatelského zážitku. Detailní informace jsou dostupné v našich zásadách používání cookies.

Uplatněte Svá Práva na Ochranu Osobních Údajů

Podle nařízení GDPR a českých zákonů máte jako subjekt údajů řadu práv, která můžete uplatnit kontaktováním našeho pověřence pro ochranu osobních údajů. Všechny žádosti zpracováváme v zákonné lhůtě do 30 dnů.

Právo na Informace

Žádost o poskytnutí informací o zpracování vašich osobních údajů, včetně účelů, právních základů, doby uložení a příjemců údajů. Můžete také požádat o informace o automatizovaném rozhodování a profilování.

Právo na Přístup a Kopii

Žádost o kopii všech osobních údajů, které o vás zpracováváme, v strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu. Služba je poskytována bezplatně, při opakovaných žádostech můžeme účtovat přiměřený poplatek.

Právo na Opravu a Doplnění

Žádost o opravu nepřesných nebo neúplných osobních údajů bez zbytečného odkladu. Máte také právo požádat o doplnění chybějících údajů prostřednictvím dodatečného prohlášení.

Právo na Výmaz

Žádost o výmaz osobních údajů za podmínek stanovených zákonem, včetně situací kdy údaje již nejsou potřebné, byl odvolán souhlas nebo údaje byly zpracovávány protiprávně.

Právo na Omezení Zpracování

Žádost o omezení zpracování v případech sporných údajů, protiprávního zpracování, nepotřebných údajů pro naše účely nebo během posuzování námitky proti zpracování.

Právo na Přenositelnost

Žádost o předání osobních údajů jinému správci v strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, pokud je zpracování založeno na souhlasu nebo smlouvě.

Právo Vznést Námitku

Vznesení námitky proti zpracování založenému na oprávněných zájmech, včetně profilování a přímého marketingu. V případě oprávněné námitky zpracování ukončíme.

Nastavení Souhlasů

Zkontrolujte si aktuální stav vašich souhlasů se zpracováním osobních údajů. Všechny souhlasy můžete kdykoliv odvolat nebo upravit prostřednictvím vašeho herního účtu nebo kontaktováním zákaznické podpory.

Odvolání souhlasu nemá vliv na zákonnost zpracování založeného na souhlasu uděleném před jeho odvoláním. Můžete upravit preference pro marketingovou komunikaci, cookies a další volitelné služby.

Pověřenec pro Ochranu Osobních Údajů

Náš pověřenec pro ochranu osobních údajů je k dispozici pro řešení všech dotazů, stížností a žádostí týkajících se zpracování vašich osobních údajů. Poskytuje nezávislé poradenství a dohlíží na dodržování zákonných povinností.

Pověřence můžete kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného ve vašem herním účtu nebo přes zákaznickou podporu, která vám poskytne aktuální kontaktní údaje.

Kontaktní Informace

Pro obecné dotazy týkající se ochrany osobních údajů můžete kontaktovat naši zákaznickou podporu prostřednictvím live chatu dostupného na webu nebo kontaktního formuláře. Podpora je k dispozici každý den a poskytuje kompletní informace o zpracování osobních údajů.

V případě nespokojenosti s vyřízením vaší žádosti nebo stížnosti máte právo obrátit se na příslušný dozorový orgán pro ochranu osobních údajů podle platné legislativy České republiky.

Aktualizace Zásad

Tyto zásady ochrany osobních údajů mohou být aktualizovány v souladu se změnami legislativy, našich služeb nebo obchodních procesů. O významných změnách vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu nebo oznámení na webu.

Doporučujeme pravidelně kontrolovat tuto stránku pro získání nejnovějších informací o našich postupech ochrany osobních údajů. Datum poslední aktualizace najdete v zápatí této stránky.

REGISTROVAT SE NYNÍ